15 July 2014

OLD FAVORITES

Kollaasit28
heinäkuu -141
Kollaasit49

I've kept a little break from blogging but now i'm here again. I've just been relaxing and doing fun things outside, mostly at my favorite beach. The weather here has been sooo hot and yesterday i went swimming two times 'cause of that. You can follow my everyday life on instagram @mariannnen.
Next time i'll be back with new outfit photos but now a quick look back and let me know which ones are your faves? :)

Oon pitänyt huomaamattani pientä taukoa bloggaamisesta. Sen sijaan oon nauttinut kuumista päivistä esimerkiksi mun lempirannalla Nallikarissa. Eilen oli niin kuuma, et kävin uimassakin kahdesti. Instagramista voi käydä kurkkaamassa mun elämää @mariannnen. 
Seuraavaksi tulossa uusia asukuvia, mut nyt vielä koonti vanhoista. Löytyykö suosikkeja? :)

Marianne

10 comments:

  1. i like number 8 and 10 a lot though you look great in everything :)) have a blessed week! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
  2. Sä oot mun lemppari!! Mut apuaaa niin kivoja asujakin, että vaikee valinta:-D Suosikkeja kuitenkin hmmm 1, 4, 5 ja 8:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi ihana, kiitos paljon!

      Delete
  3. Sun asut on niin ihania! Mun lemppareiks nousi 2, 6, 8 ja 16! :)

    ReplyDelete
  4. 6 on ihan ehdoton suosikki! 9 & 13 myös!

    ReplyDelete
  5. So many great looks it's hard to choose just one. I love the slip on's you have on in pictures 3/4

    ReplyDelete
  6. wowieee so many lovely outfits, dear:) love the ones with white pants! i'm absolutely in love with them right now!

    lots of love xx
    Nee from ROSECANDLE11

    ReplyDelete

Leave your comment! I'll read every one of them. Thank you x